trött trött trött...

aaa helt sanslöst va trött jag e...har nog gott o blivit förslappad under semestern hehe...
måste ta tag i träningen igen...så jag får upp humöret...o flåset lite =)

annars...jobbat hela dan...rätt okej faktiskt...hade en del o göra...inte kundmässigt men himla mycke o packa upp så tiden gick himla snabbt...
en annan sjuk sak e att vi fick in vår julhylla idag...heeeelt sjukt....chokladtomtar i september...haha...lidl ska väl alltid överdriva allt...men men...bäst att va ute i tid kanske...

snart e de i alla fall helg...najs som tusan...
en helg heeelt utan jobb=)

imorn ska jag o moa hem till nicole o hennes pågar. o käka lite o låta barnen busa en massa....me camilla o frida o deras små oxo=)

lindus skulle egentligen oxo me...men blev sjuker...så typisk=(
lova o ring om du blir bättre imorn gumman=)


annars händer inte mycke i helgen...vi ska måla hallen...lite så sandbeige...heter de så?

nu ska jag ringa o snacka en massa skit me mammamuuuus!!!


o sen e d tid o nanna...ska nog bomba lotti me lite sms oxo...hihi!!

*gone*

Kommentarer
Postat av: johanna

Jodå allt e bra med mig mig sj då??? kram

2008-09-18 @ 21:54:44
URL: http://johannalinden.blogspot.com/
Postat av: lotti

jag har inte fått ett enda bomb-sms!! lurare!! haha!! puss

2008-09-18 @ 22:54:20
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: martina

Hej,

och taaack. :)

Du har med västa söta tösen ju!!



jag hänger på lotti en dag till dig, så du vet. :P

2008-09-19 @ 07:35:27
URL: http://wiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0