baraförattjaginteorkar!!

trött trött trött...
Idag har varit en sån dag...har varit helt sjukt trött..

har haft en mysdag med moa fisen...byggde en kojja på hennes rum...o sen satt vi o laga mat på hennes rum o hon bjöd på kaffe o spagetti...hihi....lilltjejen...hon e inte så liten längre...

hjärtat...tycker fortfarande de känns som att de va igår vi åkte hem från patienthotellet...

o snart fyller du 2 år....va gjorde vi innan vi fick dig?

satt o titta på dig ikväll när du somna...

blir helt varm i hela kroppen...du har allt som vi bara kunde önskat oss...

DU ÄR DET FINASTE VI HAR!!!!   *från stjärnorna o tillbaka*




annars då...jobb jobb jobb....
 Det är jag som har helgen...bläää... inte sugen alls...
men har lyckats bli ledig 2 timmar mitt på dan på lör... moa har ju sin gympa för första gången o de vill man ju inte missa!!!


ikv'äll har jag o svea träffat lotti o uffe...som dom busar...anar lite kärlek där i mellan hihi!
söta e dom! tack för ikväll förresten. som vanligt massa massa snack hehe...man får nog inte tyst på oss!!


o vet ni en sak vi satt o snacka om...bloggar...varför hänger man ut ngn i sin blogg...o förnedrar...för de e just va de e...förnedring!!!!
blir så arg o fruktansvärt besviken...

ajja nu ska jag inte sitta här o gnälla!!

puss






Kommentarer
Postat av: lotti

puss puss puss puss PUSS!

2008-09-12 @ 10:55:47
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: lotti

haaaaj!! självklart hjälper jag dig gärna! ska pilla med de så fort jag har tid till de :) flytten har gått bra.. men är så trött nu! en dag till imorgon.. hur gick de på jobb? o hur gick gympan för tösen? :) puss fina du!

2008-09-13 @ 22:09:08
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0