trött som tusan...

Ikväll e jag trött som tusan...känns som jag har grus i ögonen o varje ben i kroppen värker...hehe...låter som man e last gammal!
Helgen har gått sjukt snabbt, i fredes va lotti här o kolla på idol o snacka massa massa skit...Moa ficken ny docksäng av henne som hon e helt överlycklig över *gulligt*

Sen i lördes vart de Stefans 25 års fest o svärmors 50 års fest...även det var hur lyckat som helst!!


o idag...inte mycke...
Hade nattgäster från växjö som åkte hem o sen har jag o moa moblerat om hennes rum idag...får ju knappt plats me alla leksaker hehe..

BTW...vårt sovrum e nu färdigt...blev super nöjd...ska lägga in bilder men kameran e stendöd o e på laddning=(

näe...nu kallar bingen...
baj

Kommentarer
Postat av: lotti

på onsdag vill jag se de klara sovrummet :) har redan sett tapeten ju men ändå.. myspys!!

2008-11-10 @ 22:01:49
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: lotti

på onsdag vill jag se de klara sovrummet :) har redan sett tapeten ju men ändå.. myspys!!

2008-11-10 @ 22:04:41
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0