Trött idag igen...

Allmänt trött igen...kvällarna e inget för mig längre...brukar slockna i soffan framför tvn runt 9 tiden...
förr va jag verkligen en nattmänniska...men men de vart då=)

nu e de i alla fall cityakten som gäller...ett av mina favvoprogram....så får försöka hålla ögonen öppna till 10 idag=)

annars då?

jobbar bara två dagar denna veckan....hmm...konstigt men najs=)

skulle egentligen upp o titta på gympan idag...va så längesen man träffade pernilla o emilia o dom andra..
men moa kändes hängig o febrig ikväll så vi hoppade det!

nu ligger i alla fall svea här i soffan hos mig o snarkar...helt sjukt va hon snarkar...fast de e ganska så gulligt.
hon e helt duktig...nu kan hon sitta ligga o rulla runt...sötisen..
 o på ons så kommer lotti o uffe (sveas bästis)
o tro mig....då blir de bus...dom hundarna e helt tokiga i varandra'=)



Näe...nu e reklamen slut o de e city dax igen=)

PÅ ÅTERSEENDE!!


Kommentarer
Postat av: tess

Det gjorde du rätt i.. =) Tack desamma.

2008-11-11 @ 07:07:55
URL: http://hannasmamma.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0