SOS FAMILJ

Det är vad jag kollar på just nu...fluktar bara lite samtidigt som jag sitter o bloggar...
Annars e de dax för desperate ikväll...*me like*

kommer nog somna relativt tidigt idag...e sjukt trött...har vatt trött sen jag vakna imorse..hmm.... de e nog detta mörka vädret...känner allmänt att jag e fet trött just nu...

Längtar tills de börjar snöa...

Tycker om sommar o sol men har en förkärlek till snö...
när man går ut o marken e helt vit o träden o husen helt vitklädda...
vill plocka fram overall o pulka o åka hur mycke som helst me moa...
vill ta fram ljusstakar,
klä granen o lägga alla paket där under..

aaaa de vill jag=)

julen o vintern e rätt mysig ändå=)


Kommentarer
Postat av: becka ♥

Japp, nu e d snart pulkatajm! ;) Synd man inte har barn så man har en "ursäkt" att vara lite barnslig hihi :) men jag gillar nog fassen våren och sommaren mer! ;o) Ogillar regn, kyla, is, snö när man inte är ledig... ställer bara till d en massa :)



Från början var d bara meningen att jag skulle ta semester för att typ göra precis vad jag kände för o slippa jobba en helg, kan ju vara skönt, men nu är d massa gåsamiddagar o Fars dag + utgång me jobb så nu blev jag genast uppbokad ändå :S Men men, bara d blir en trevlig helg utav allt så får de ju funka ändå :o)

2008-11-04 @ 21:09:50
URL: http://flowa83.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej gums!! längtar oxå efter snön!! Kul att ses igår!! Ring på tor då du slutat!! Kramis

2008-11-05 @ 10:45:24
URL: http://camillabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0