Snott från lindus=)


När fick du reda på att du var gravid?tror de va nån gång i april 2006 .
Blev det en chock? kände mig nog ganska gravid...men insåg de nog inte hehe...fast de e klart....så fort man såg plusset blev man nog ganska chockad...underbar känsla=)
Hur gammal var du? 21
Hade du mycket halsbränna? näe ytterst lite..
Spydde du mycket? Varje dag...sista gången inne på förlossningen... sprang mellan toan o kassan när jag jobba...gick ner o jobba 75 % i vecka 30..
Hade du mycket foglossning?ingen alls *thank god*  hört av andra att de e hemskt!
Har du fått bristningar? ...inga alls på magen men dock lite grann på andra ställen..
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag trodde det var en flicka o stefan o alla andra trodde det var en pojke.
Gick du över tiden? nej, hon kom på beräknad dag.
Födde du för tidigt? Nej
Hur var förlossningen?Den gjorde självklart så in i helvetes skitont...o jag lovade mig själv att aldrig göra om de hehe, men jag hade aldrig velat va utan den...de e värt allt för man får de finaste man kan önska sig!
Blev du sydd? nej ningenting alls. 
Dragen med sugklocka? nej.
Hur många var inne i förlossningsrummet? En barnmorska, en undersköterska o Stefan.
Hade du någon nära med dig? Stefan.
Vilket BB födde du på? Lunds KK
Hur stor var bebisen? 50 cm lång och 3280g
Vad fick den heta? Moa Emma Linnéa


Kommentarer
Postat av: lotti

söööte..!! provade ringde dig innan idag, men ingen annica som ville prata.. tog säkert en välförtjänt sovmorgon! provar ringa sen! puss

2008-11-02 @ 19:40:07
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0