IKEA...

Lillfis har inte vatt kry idag heller...stackaren...ikväll hade hon hög feber igen...

tror de är öronen som klyddar...igen...har ju precis avslutat en pencillinkur...ska hon behöva en till?

min lillfis...måste förresten slta kalla henne det...hon fyller ju 2 på tis...så hon e ju stora tjejen nu...helt sanslöst...
varför går tiden så snabbt?
nån annan som känner igen sig?


har förresten hittat en fin "skattkista" till moas rum...som hon kan fylla me saker...för på lördag på kalaset blir de ju en hel del mer=)
'

e den inte häftig?

hade den inte vatt så sketans dyr hade jag beställt den...men ärligt...2100 kr för den e att ta i...
me tanke på att den inte e sådär jätte stor...
men de va häftig i alla fall...

annars händer inte mycke...imorn ska de handlas inför kalaset o sen jobbar jag kväll...
o när jag slutar e d idol som gäller=)

Dom ville förresten att jag skulle komma 3 timmar tidigare på jobb imorn...säger inte nej í vanliga fall men eftersom moa e sjuk så ska hon inte på dagis o stefan slutar så han e hemma 3 så jag hinner till jobb kvart över...
så imorn kan jag inte!!

men men...

VA GÖR ALLA ANDRA EN KVÄLL SOM DENNA?


Kommentarer
Postat av: camilla

Stackars liten som fortfarande har feber..hoppas de ger med sig!! Hoppas vi alla är krya på söndag så vi kan träffas!! kramis

2008-11-13 @ 22:37:35
URL: http://camillabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0