Då var den här igen...

Den jäkla febern....Moa vaknade igårkväll med 39 graders feber stackaren...hon har ju haft hur mycke feber som helst på sista tiden...

Men idag e hon i alla fall bättre så de e skönt..
Hon vilar ju inte middag längre men idag vart hon helt slut o sov i typ 2,5 timmar mitt på dan...
o då hade jag ju egentligen en jäkla massa "måsten"...egentligen...
men jag pallade inte...
så de har jag tatt nu istället...

Vi skulle egentligen till ikea men vi pallade inte de heller....*latvarning på oss*

Så nu e i alla fall Moa inne hos mormor o leker o jag har hunnit städa tvätta golv tvätta o nu sitter jag här=)



haha en rolig sak...jag skulle försöka sätta igång moas DVD innan för hon ville se film...men så fick jag inte igång den...så titta Moa allvarligt på mig o sa
-mamma, min pappa kan!!

haha kan man annat än skratta åt henne?

näe, nu e de dax o bege sig ut i kylan me svea o hämta lillfis!!!

ciao!!!

Kommentarer
Postat av: lotti

haha, sötnosen :)

2008-11-12 @ 20:39:05
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0