Utkast: Tack för ...

Tack för helgen


Har haft en supertrevlig helg uppe i Växsjö=)
2 kompisar som gifte sig...supermysigt!
Jag o stefan åkte upp själva i lördags *barnlediga*
checkade in på hotellet vid halv 12...efter en rolig bilfärd haha...körde till 2 olika hotell först...men ingen andersson inbokad...jag hade självklart glömt var jag bokat *skrattar*
När vi kom till 3e hotellet så kom vi i alla fall rätt..=)
royal corner va de ju!!
Så vi gick upp på rummet o lämnade av väskorna o tog en snabb dusch...o sen ner på stan o shoppa lite!
självklart började de regna när vi var längst ner i stan...o de regnade inte lite heller...
men men...de va skoj!

Sen hem till hotellet igen o gjorde oss i ordning för bröllopet!
i kyrkan va de jätte fint...o festen ännu bättre...hade sjuukt kul!!

tog taxi tillbaka till hotellet...o gick o köpte chips o fettade i oss...haha...nattamat=)
imorse vaknade vi inte från 9.45...längsta jag sovit på sjuuuukt länge!!

sen åt vi frukost o körde hem...
tack gubben för en trevlig helg=)

O moafisen har sovit hos mormor o morfar heela helgen...de hade gått super bra..så skönt=)
dom har busat o haft sig heela helgen!
´Vatt uppe på dagis o lekt på lekplatserna där o så...man har hört att dom haft en rolig helg=)
*tack mamsen o pappsen*


Sen idag när vi kom hem träffade vi linda freddan o heily nere i byn o käkade lite *trevligt som vanligt*
o linda...
-kan vi inte leka att vi e utomlands o äter?
-jo...
-vart ska vi va då?

fredrik...- AMEN LINDA!!!
linda...- jag brukar hitta på sånt men frerik vill aldrig va med!! haha
skratta som en tok!

Men de e typiskt linda me såna grejer...hon e för söt!

här e lite bilder jag glömt att lägga upp från då vi var vid sjöarna!!
  
  
  

Sen ikväll har vi vatt hos jonna o ebba...här kommer lite bilder från de=)

 
stefan o niclas bygger ihop jonnas nya studsmatta
  
  
  
  


  
  
  


Kommentarer
Postat av: Linda

ANNICA...nu tror ju alla som läser din blogg att jag är värsta nörden...Men man måste ju låtsas i livet annars är ju vardagen hur tråkig som helst:-) Bara Fredrik som inte fattar och säger bara hörruu :P

2008-07-17 @ 13:10:30
URL: http://lindus85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0