slappedag..

Det är precis vad vi har haft idag...sååå skönt=)

först vart vi ute o storhandla mat...sjukt tradigt måste..
passade på o springa inom gina en sväng o shoppade i alla fall på mig en del tunikor=)

träffade camilla Ted o anna där ute..
guud va söt han e Ted..värsta söta lillkillen=)

Sen ikväll ´var jag o moa en sväng hemma hos anna...(grabbarna var på media markt)
hur som så lekte barnen av sig en massa o hade hur kul som helst!

sen när vi kom hem kom grannarna in o snackade ett par minuter o jag o linda beställde passionsfrukt...gott=)

Nu när jag läser det jag skrivit så har vi ju faktiskt gjort en del idag ändå=)

Imorn e d i alla fall dagis igen för lillfis...efter lååång ledighet...men bara två dagar sen e hon ledig 5 dar igen=)

nu kallar bingen jätte högt...'
nattinatti...

Kommentarer
Postat av: tommpa (enungman)

Näe.. tårtbakning är väl inte min grej direkt 's*



God fortsättning till er oxå! Hälsa gubben.

Kram

2009-01-03 @ 01:21:47
URL: http://enungman.se/blogg/
Postat av: martina

för det priset så hoppas jag att de är bra!! :) tråkigt att han inte går än bara stapplar runder i händerna... så han använder ju inte dom ute, bara inne när han går runt i lägenheten. haha. fast det kommer kanske snart. :P



gott nytt år på er med!!

hoppas ni hade en bra nyår.



kram

2009-01-03 @ 20:53:22
URL: http://wiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0