JAG VET!!!

Att jag e sjukt dålig på att uppdatera här...
men lovar att jag ska skärpa mig!!

problemet e bara...att jag e så sjukt trött på kvällarna o somnar typ samtidigt som moa varje kväll hehe..
iof nu när vi vatt långlediga så har moa vatt uppe ganska länge varje kväll=)




va skoj i alla fall att så många kommenterade förra inlägget!!
o tack för alla fina kommentarer o lycko önskningar..det värmer=)

skulle ju lagt in bilder från julafton ikväll..men kom på att jag inte har sladden hemma...typiskt!!

i varje fall så har julen vatt mysig.
firade  julafton hemma hos min familj detta året..har nog aldrig sett så mycke julklappar...man såg typ inte granen hehe=)
Moa blev tokledsen när tomten kom gående i trädgården o hon sa att hon ville hem...men när hon såg att hon fick paket av tomten så fick tomten till  och med en kram hehe...sötunge!!!

hon fick hur mycke leksaker o kläder som helst...jätte fina saker o hon blev hur glad som helst!
o sen ficck ju jag o moa Disney on ice...ska bli tok skoj o hon kommer älska det=)

Sen på juldagen så firade vi hemma hos farmor o farfar..o tro mig där va minst lika mycke paketer så moa blev helt överlycklig!!!

Det var denna julen...
idag har vi tatt bort allt julpynt o till och med slängt ut granen...sååå skönt o få det fint o städat igen=)
julen e mysig men när julafton e över så e man rätt trött på allt pynt=)
kände mig lite tidig med att ta bort det men såg att lotti skrivit att hon oxo plockat bort sitt=) guttans!!!


har förresten lite bilder som jag snott från linda från vår glögg kväll...här kommer dom=)







sötfisar!!!

men linda...sket i att lägga upp mongobilden som lagt upp på mig =)



näe...nu kallar sängen...men bilder kommer imorn i alla fall...från julafton!!!

puss på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ta den tid det tar Skynda långsamt

Kram

2008-12-28 @ 11:26:36
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0