trötter

Igår va de inflyttningsfest hos grannarna...väldans trevligt!!
mycke singstar dans skitssnack o god dricka....men oj va trött jag e idag...har nog inte vanan inne längre=)

Lotta o Maria kom oxo dit...trevligt!
men Lotta mådde nog mindre bra imorse när hon skulle upp o jobba....hehe...

O moa fisen har sovit hos farmor o farfar för första gången inatt..det hade gått jätte bra...hon somnade 9 o vaknade 7...najs!!!
men stackars farmor har ryggskott så hon har inte kunnat sova mycke inatt=(
haha o farfar hade lärt moa va man säger till pappsen...hon sträcker upp handen o säger goodie goodie=)
min lilla loppa...
va gjorde vi innan vi fick dig?


vad har dagen annars bjudit på?

vatt en sväng hos moas mormor o morfar o snackat skit o busat=)
Sen gick jag o moa hem till anna jonna o ebba o lekte...jonna vart hos melina men moa o ebba busa som bara den...mysigt!!

o nu sover moa som en stock o jag har passat på att städa nedanvåningen...kommer bilder sen på vårt nya kök *love it*

Nu kl 2 ska jag se OS i gympa!!
*looooove*
haaaaj

Kommentarer
Postat av: susanna

en liten komentar från en nyfiken läsare!

2008-08-10 @ 13:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0