STOOOOORT GRATTIS=)

HEILY har ju gått o blivit stooora tjejen....1 år redan...vart tar tiden vägen?
de känns inte som de va längesen vi gick där me våra stooora magar...o nu e Heily 1 år...vilket betyder att Moa snart e 2....shit....hinner knappt med...

Ska i alla fall in o busa o fika me söta 1 åringen idag när jag hämtat moa på dagis...o så ska heily självklart få paket...en sööööt kitty vagn!!

Moa fick en lika dan då hennes pajjat totalt...så nu kan dom ut o gå me sina dockor hihi!!!

Körde inom brio o köpte vagnarna...me like BRIO!! toppen  affär!! går hellre dit en typ till BR...o dom har lätt bättrre priser på allt...o så fick jag ju träffa lotti!!

Moa kommer bli glad när hon kommer hem för hon fick 2 nya dvd filmer med=) *tack gumman*



sååå....nu har jag hunnit med allt som skulle hinnas med...ute o handlat sista till resan...växlat pengar... fan glömde apoteket...de får jag ta imorn...

o sen har jag hunnit storstäda både ovan o nedanvåningen....guttt!!!
så nu sitter jag me en kaffe oi ska kolla på days of our lifes=)
puss


Kommentarer
Postat av: *Sara Löfvendahl*

Ännu en som också tittar på VBÅ =) tack, för att man inte är själv!! hehe..!

2008-08-20 @ 13:49:17
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: lotti

tack själv!! de måste vi verkligen ta o göra! jag kommer på kaffe! :D haha! sov gott! pusss

2008-08-20 @ 22:28:49
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0