Me & I

japp det är vad dagen bjudit på!!

köpte en tröja o ett par byxor till lillfis...perfekta till dagis=)
 

fast byxorna jag köpte var bruna så dom skulle matcha tröjan...hitta bara ingen bild på dom!!!


camilla nicole o Veronica hade med sina bebisar...så små...bara ett par veckor....3 pågar minsann....
usch jag blir ju bara mer o mer bebis sjuk...huuuhh....men men...de får nog vänta ett tag=)


annars har dagen vatt mest lugn....vatt en sväng på centan men de blev inte så mycke där heller...ett par badsskor från H&M o En sjukt söt mössa från polaren o pyret....som moa ska ha nu när vi åker=)

....näe nu ska jag hitta min jäkla sladd till kameran så jag kan lägga in lite nya bilder=)


hoppsan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0