lalala

Kaffe o datanörd...

mmm...e jag...Har vatt sjukt duktig...storstädningen e färdig o tvätten oxo snart...skönt..
så nu sitter jag vid datan meden kopp kaffe...najs!
regnar ute...lite skönt e d...men de får inte vara för länge...vill ha tillbaka värmen...jag e lätt en sommar människa..
älskar o vakna på morgonen av att solen skiner in genom fönstret...
o kunna gå barfota me moa till lekpltsen i bara linne o shorts...mmm...I LOVE IT!!

Men o andra sidan e de bara 3.5 veckor kvar tills vi åkertill turkiet i 2 veckor...ska bli skönt...så om inte annat så e ju solen där...längtar!!!

Moas kompisar va här idag...lekte på ovanvåningen...min fis...hon börjar växa ifrån mig...jag hinner inte med.
Moa,Jonna,melina o lukas lekte där uppe...vilket liv där va haha...men roligt hade dom...dom skratta så dom nästan kikna...
-finns ingen härligare än barnskratt...

näe.....allt för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0