lååång dag!!!

har vatt en sjukt lång dag känns de som...mmm...

Sprang runt heela centersyd o överallt för att leta upp en DVD med bamse....men hittade klart inte den nånstans!!
Moa fick en bärbar DVD igår som hon ska ha med sig till turkiet o de enda hon pratar om här hemma e bamse...måste ha me sig bamse...hihi...sötisen!

Efter de blev de vila för moa sen hem till jill o töserna busade en massa..
o vi åte kladdkaka...mums....
(begåvat annica en vecka innan turkiet)

o ikväll har vi vatt inne o vaccinerat moa...vatt inne hos linda o snackat skit o skrattat allmänt skit mycke=)

o sen har vi till och med hunnit städa....galet mycke vi hunnit med eller hur?

så  nu sitter jag i alla fall här o dricker kaffe o slöar...najs!

sängen kallar i alla fall!!!

Kommentarer
Postat av: Sara L=)

Jo tack allt är super bra med mig!! =) själv osså?? med familjen och allt..! Kram

2008-08-15 @ 10:08:29
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: *Sara Löfvendahl*

Vad bra att allt är bra med er =) det är ju så det ska vara :0) Tycker osså att bild nr 1 är fin, häftig på något vis.. men jag är ingen fantast av spindlar direkt, så de lär nog inte bli en sådan! hehe.. Nix, semestern är slut för min del, har redan hunnit jobba en vecka (6 dagar) så nu känns det som om man aldrig haft semester =/ men så är det väl varje sommar..?!! Kramar

2008-08-18 @ 13:39:41
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: *Sara Löfvendahl*

Antar att du läste på Kuvertet "thailand pant pengar" hehe..! Vi ska inte dit förrens nästa år i November, och vara borta mellan 3 - 5 veckor (tror jag) vi får se hur länge, och vad semesterdagarna räcker till ;)men minst 3 och högst 5 =) Det här med pant pengarna är osså ganska komiskt: jag och jimmy bestämde oss för att börja spara all pant fram tills vi ska åka, för att verkligen se hur mycket det kan bli!! Vi gissar båda två på runt 1000 kr men det återstår att se..! Har redan pantat så det blev 104 kr och vi började i Juni! så de kan gå bra =) hoppas på dei alla fall ;) kramar

2008-08-18 @ 15:21:12
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0